- OBJEDNÁVKY
1.1. Pro zadání objednávky v online obchodě musí uživatel uvést:
1.1.1. platnou adresu;
1.1.2. správně vyplněnou adresu pro doručení zboží a fakturaci;
1.1.3. správně vyplněné kontaktní údaje - dvě jména, telefon.
1.2. V případě, že objednané zboží není k dispozici, konzultant informuje uživatele. Pokud uživatel nesouhlasí s náhradou objednávky jiným zbožím, může být objednávka zrušena.
1.3. Objednávky v online obchodě www.em-art.cz jsou přijímány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
1.4 Pracovní doba konzultantů online obchodu emart je:
Pondělí až sobota - 09:30 až 18:30; Neděle od 10:00 do 17:00
1.5. Uživatel může odmítnout objednávku, aniž by musel uvádět důvody odmítnutí.
1.6. Objednávka může být zrušena telefonicky nebo e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou na stránkách - email: orders@emart.cz. Aby bylo zrušení platné, musí uživatel poskytnout: číslo objednávky, telefonní číslo uvedené v objednávce, dvě jména, pod kterými je registrován na stránkách, e-mailovou adresu, s níž je registrován na stránkách, a cenu objednávky.
2.DORUČENÍ
2.1. Dodání objednaného zboží se neprovádí v neděli a ve státní svátky.
2.1.1. Obyčejná zásilka - do 4 (čtyř) pracovních dnů od okamžiku potvrzení objednávky.
2.2. Dodání je provedeno na přesnou adresu uvedenou uživatelem (ať už rezidenční nebo obchodní) nebo na pobočku kurýrní společnosti.
2.3. Pokud uživatel neposkytne přístup a podmínky pro doručení zboží na uvedenou adresu v určeném časovém limitu nebo nepřijde na určenou pobočku vybrané kurýrní společnosti, aby zboží včas převzal, je prodávající osvobozen od povinnosti splnit objednané doručení.
2.4. Ceny dopravy jsou specifické pro různé země
2.5. Ceny dopravy jsou:
2.5.1. Objednávky do 79,99 EUR - 15,00 EUR za doručení (pro objednávky do 2 kg).
2.5.2. Objednávky od 80 do 199,99 EUR - 10,00 EUR za doručení (pro objednávky do 2 kg).
2.5.3. Objednávky nad 200 EUR - doprava zdarma (pro objednávky do 2 kg).
2.5.4. Pro objednávky s celkovou hmotností více než 2 kilogramy nebo s objemem větším než 0,025 m3 nelze použít pevnou ani bezplatnou dopravu. V tomto případě bude náklad na dopravu vypočítán podle poplatků kurýra, které závisí na skutečné hmotnosti nebo objemu vaší zásilky. Tato změna byla provedena, aby nám umožnila poskytnout flexibilnější a přesnější cenovou nabídku, zatímco zajišťujeme kvalitní služby. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat.
3. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. REKLAMACE
3.1. Spotřebitel má právo na reklamaci nebo vrácení produktu zakoupeného z online obchodu do 14 dnů od obdržení zboží.
Pro požadavek na vrácení zboží musí uživatel informovat prodávajícího telefonicky (+420 884 000 893) nebo e-mailem orders@emart.cz
3.2. V případě odstoupení od smlouvy je uživatel povinen vrátit zakoupené zboží v neporušené obchodní formě a s neporušenou etiketou.
3.3. V případě odstoupení od smlouvy, pokud uživatel zaplatil za zboží, bude mu vrácena zaplacená částka za vrácené zboží do 15 / patnácti / dnů po vrácení zboží. Částky nebudou vráceny, dokud spotřebitel nevrátí zboží. Pokud zboží nebude vráceno ve lhůtě dle bodu 6.1, odstoupení od smlouvy nenabývá
účinnosti.
3.4. Reklamace musí obsahovat také osobní bankovní účet klienta - IBAN a BIC, na který bude vrácena částka zaplacená za zboží;
Náklady na dopravu nejsou vratné!
Náklady na dopravu při vrácení, výměně a/nebo reklamaci zboží na žádost uživatele nebo mimo níže uvedené případy nese uživatel!
3.5. Reklamace jsou podávány, když zakoupené zboží neodpovídá dohodě mezi stranami kupní smlouvy. Nesoulad v dohodě mezi stranami může spočívat v:
- zboží je poškozeno během přepravy;
- dodané zboží zjevně neodpovídá tomu, které bylo objednáno zákazníkem;
- pokud cena, kterou má být zaplacena, neodpovídá ceně, za kterou byla smlouva uzavřena;
3.6. V případě reklamace může uživatel zvolit výměnu konkrétního zboží za stejné bez vad nebo jiné, nebo vrátit zboží za účelem vrácení peněz. Konzultant e-shopu může navrhnout výměnu zboží za zcela jiné zboží, kdy uživatel buď doplatí, pokud je jiné zboží dražší, nebo jsou nabídnuty dvě položky za stejnou cenu, nebo je uživateli vrácen rozdíl mezi výměnou a novým zbožím, pokud je cena nového zboží nižší než cena zaplacená uživatelem.